Tuesday, March 9, 2010

where's mine???????????

hmmm....al last aku da dapat medal aku...yehaaaaaaaaaa...... tp tok cakera ja...peluru nya aku tatw status...DIMANA??????????? hmmm td pagi2 aku da msg en.Apek mencari dimana gerangan medal aku...hahhaha poyooooo......... dia soh tnya pengurus.....aku pown text la en.sani...dia cakap ada kat bdk 2nd yr....finally ptg td aku dapat....tp masih KECIWA coz satu lg medal tatw status...huhuhuh.......sedey ja dgr nama aku dipanggil tp bkn aku yg ambik hadiah tu...PENAT TAWWWWWWWWWW.......... tp lg sedih tataw dimana medal aku....

announcement:  kpd sesiapa yg jumpa medal aku....silver tok peluru dari umah hijau petronas....sila bg balik kat aku...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

poyo jer farah....bkn spa baca pown...huhuhuhuhuh..........

hmmm tujuan sebenar nak tulis meals xtercapai lagik...hahhahah smalam dok melalut ja....bila baca balik mmg bnyk typo...hahhaha...mmg la dok kjr masa...beruk band perlu dipulangkan...hahhaha....hari nie lucky lagik...dapat lg beruk MAXIS lak...hahhahah mun renjong pnya....besh la mun nie...hahhahah br ja balik beli beruk nie trus datang umah aku....then aku la owg 1st rasmi...hahhahah BETUAH2....dia pown xgn lagik....mcm aku lak tuan empunya beruk ini...hahhahaha...apa2 pown mun yg soh aku download movie...hahahha so dikesempatan ini aku coretkan la cket apa2 yg ley dicoretkan....hahahahha

td aku ckp ngan adek aku nak belik beruk kepunyaan sendirik jugak...dengan harapan nak share sama2 la...hahahha didalam jangkaan aku...mmg jihah ngok nget setuju...coz sebelom nie dia dok propose aku...tp aku xlayan coz cni da dpt tenet free...bila da jd cam nie aku lak yg terhegeh2...aku soh dia survey...dia cakap CELCOm ada offer 100 hengget n monthly 50...hmmm not bad....tp cni celcom xbley blah jgk coz da bnyk owg gna...da jadik slow da.....mun mai bwk beruk mxis dia...aku la kan yg 1st try....hmmm lg ok...lg laju...so aku dalam dilemaaaa...hahahha maxis nya 150....4g....1st 6 month 38...hmmm after that 68...ok la jgk...hmmm t la aku tnya abg aku balik....cakap psl abg aku...td aku soh jihah mntk la support dr abg aku tu...hahhaha dia juai nama aku dia kata "kak farah mintak ihsan nak beli beruk band"....hahahha abg aku tnya nk berapa?? aku xsmpai hati nk soh dia support suma...aku ckp 50ja...hmmm...klo beli maxis nie aku kn keluarkan 50 jgk la....td da save 25hengget...huhuh yg mana satu nih.....THINKINNNNNNNNNNNNNNN......

berbalik kpd tujuan asal.....meals:

day keberapa ntah...hmmm da x ingat da....cincai ja la...

1/3/10 : mate 5

2/3/10 : aku makan mcm biasa...xdak diet2

3/3/10 : mate5

4/3/10 : aku makan mcm biasa...xdak diet2

5/3/10 : aku makan mcm biasa...xdak diet2

6/3/10 : breakfast : mate5

                 lunch : nasik kerabu 2 suap + aym goreng nat

                 dinner : nasik ayam bibik (lpo coz pnt balik sukan)

7/3/10 : breakfast : roti + quakes

                 lunch : mate5

                 dinner : nasik goreng ikan masin

8/3/10 : bcoz arini aku posa....aku dinner ja 

               dinner : kuew tiaw ladna n apa nama ntah...ayam rempah bkr...ala yg 4 segi tuuu

9/3/10 : breakfast : oats + oat crunch

                 lunch : mate5

                 dinner : atas godaan mun aku makan nasik lemak...huhuh ADEh...fail2


hmmm ntah bila lak dpt update.....heheheh dok harap beruk orang ja...hahahah thanks kak mun n mun renjong...hahahha klo mun bca msti dia marah aku...hahhaha diatas kesudian anda berdua meminjami sya beruk band anda...hahhaha CHOW!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment